zaterdag 4 maart 2017

Stampin with Liz Design: Een layout dit keer!

Vandaag een keer tijd voor iets anders, iets wat veel te vaak blijft liggen, maar ik toch ontzettend leuk vind om te doen. Waar het bij mij allemaal mee begonnen is wat betreft deze hobby, het verwerken van je foto's. Er gaat gewoonweg meer tijd in zitten dan een kaart en de foto's lijken zich dan soms op te stapelen en dan zie ik er nog wel eens als een berg tegenop. Eigenlijk moet je die tijd gewoon één keer in de week minstens voor jezelf nemen in plaats van een kaart. Ik ben wel van plan een aantal foto's meer te gaan verwerken in een layout en project life. Vandaag een layout, wel ontzettend gelifte layout, zeg maar gewoon grofweg gejat, haha, ik moest er echt even weer helemaal in komen en zat maar inspiratieloos op het net rond te snuffelen. Ik vond deze leuke layout wel wat hebben en ben er enthousiast mee aan de gang gegaan. Het origineel kwam ik tegen op het pinterest board van Scrapbook & Cards Today, gemaakt door Laura Vegas.


De achtergrond is een A4 vel in Early Espresso, met daarop een stuk Whisper White papier, bespetterd met Early Espresso inkt om het wat meer reliëf te geven. Natuurlijk de foto in het midden, onze oudste dochter een paar jaar terug met mijn broer aan het kanoën bij ons aan de overkant op het kanaal. Onder de foto vind je in blauw, geel en groen papier uit de leuke Designer Series Paper Stacks. Letters uit de stempelsets Brushwork Alphabet en Letters for You. Ik vind een leuk alfabet altijd heel wat waard! Of het nu voor kaarten is of voor een layout, heerlijk om soms je eigen teksten te kunnen maken.


Om de layout nog een beetje aan te kleden vind je hier ook nog het leuke bloempotje uit de set Jar of Love en de prachtige bloem uit de set Flourishing Phrases. Al met al is het begin er weer!

Veel creatieve groetjes,


Geen opmerkingen:

Een reactie posten