zondag 5 maart 2017

Stampin with Liz Design: Nailed It

Heb jij dat ook wel eens, dat je een stempelset koopt waarbij je van te voren helemaal het idee hebt dat je er zoveel mee zou kunnen maken, maar wanneer het puntje bij het paaltje komt je toch aardig inspiratieloos bent.. Ik heb dat met de set Nailed It, vind deze set zo mooi, maar op de een of andere manier kwam er nog niet veel mee uit mijn vingers. Vandaag dan toch maar eens voor gaan zitten! Natuurlijk kun je er alle kanten mee op, maar mijn inspiratie was gewoon even op vakantie denk ik. In deze kleuren zag ik een leuk voorbeeld voorbij komen, en heb er mijn versie van gemaakt.


Voor de basiskaart heb ik een stuk Whisper White Cardstock gebruikt. Deze is bestempeld in Soft Sky met de leuke gereedschapjes uit de set en daarna met Basic Black ingekleurd. Onderaan heb ik een strookje papier gebruikt uit de Subtles Designer Series Pack en tekst opgestempeld.


Heel simpel en snel, maar toch een heel leuk kaartje geworden!



Veel creatieve groetjes,

Geen opmerkingen:

Een reactie posten