vrijdag 19 mei 2017

Stampin with Liz Design: Foxy Friends!

Afgelopen zondag kreeg ik op Moederdag van de meiden een erg leuke Stampin Up set, de Foxy Friends Bundle! Deze set is er natuurlijk al een tijdje, maar ik had hem nog niet in mijn bezit. Ben er erg blij mee, Stampin Up ook nog, hij gaat gelukkig nog een keer mee naar de nieuwe catalogus. Ik heb er gisteren heerlijk mee geknutseld en wil de resultaten vandaag met jullie delen!

Last Sunday I got a fun Stampin Up set from my girls for Mother's Day, the Foxy Friends Bundle! This set has been on the market for a while, but I still didn't own one. So I'm very happy with it. Stampin' Up too so it seems, this set will be in the new catalog this year. So I played with it yesterday and want to show you the results today!



Mocht jij de set nog niet hebben, kan het me bijna niet voorstellen, maar zet hem op je lijstje! Zo leuk, google eens naar de set, je kunt werkelijk ontzettend veel verschillende diertjes maken!

Haven't you got this set yet, I bet you probably do allready, but if not, put it on your wish list! So much fun, just google for the set, you can make a lot of different critters!



De smalle kaart heeft een watercolor achtergrond, heel simpel, een Bermuda Bay lucht, wel erg verdunnen met water om de kleur zo licht te krijgen en een Lemon Lime Twist ondergrond. Met 3 prachtige diertjes op de voorgrond!

The small card has a watercolor background, so simple, with a Bermuda Bay sky, I thinned the color with a lot of waterdrops to get it this light and a Lemon Lime Twist ground. With 3 amazing critters up front!



Voor het tweede kaartje heb ik ook dezelfde watercolor kleuren gebruikt. Voor de achtergrond heb ik gebruik gemaakt van de Woodland Embossing Folder. Ik heb de bomen een kleurtje gegeven en de ruimte ertussen blauw gekleurd. Met een leuk spinner frame, zodat het schattige vosje rond kan draaien! Hoe leuk is dat!

For the second card  I used the same waterocolors. The background is created with the Woodland Embossing Folder. I colored the trees and the space between with watercolor technique. With a fun spinner frame, so the cute fox can go round! How much fun is that!

Bedankt voor het kijken, tot de volgende keer!
Thanks for visiting, see you next time!


Product List

5 opmerkingen:

  1. Oh wauw! De Lemon Lime Twist doet het ook bijzonder goed inderdaad als ondergrond. Mooie kaartjes! Die set is inderdaad zo geweldig en veelzijdig. Ben lij dat-ie nog een jaartje meegaat :-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je Marlieke! Ik ook, zeker een set die ik nog veel ga gebruiken!

      Verwijderen
  2. Wauw...wat ben je verwend met moederdag en meteen ook twee super gave kaarten ermee gemaakt. Ik heb de set (nog) niet....en mijn boodschappenlijstje uit de nieuwe catalogus is al zó lang. Kiezen is ook altijd zo moeilijk :o)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je Jeanet! Haha, ik ken je luxe probleem hoor! Hier ligt ook een lijstje klaar voor 1 juni en ik zal maar niet vertellen hoe lang die is..

      Verwijderen